Ο μικροσκοπικός κινητήρας υδρογόνου 22 κιλών μπορεί να αντικαταστήσει τον παραδοσιακό κινητήρα καύσης
Η εταιρεία πίσω από τον κινητήρα ισχυρίζεται ότι ξεπερνά τις ελλείψεις των κυψελών καυσίμου υδρογόνου.
Η Aquarius Engines αποκάλυψε έναν νέο κινητήρα υδρογόνου που λέει ότι θα μπορούσε να εξαλείψει την παγκόσμια εξάρτηση από κυψέλες καυσίμου υδρογόνου και ορυκτά καύσιμα, εξήγησε η εταιρεία σε δήλωση τύπου μέσω PR Newswire .
Το μηχάνημα, το οποίο ζυγίζει μόνο 10 κιλά, είναι ένας μονοπίστονος γραμμικός κινητήρας, ο οποίος λειτουργεί αποκλειστικά με υδρογόνο. Δεδομένου ότι έχει μόνο 20 εξαρτήματα και ένα κινούμενο μέρος, ο κινητήρας είναι επίσης πολύ φθηνότερος στην παραγωγή και συντήρηση από τους παραδοσιακούς κινητήρες.
Αν και οι Aquarius Engines έχουν μέχρι στιγμής εκδώσει ελάχιστες προδιαγραφές για τον νέο κινητήρα τους, η εταιρεία λέει ότι ο «ελαφρύς σχεδιασμός του Aquarius Hydrogen Engine και η μοναδική εσωτερική μέθοδος ανταλλαγής αερίων θα μειώσουν σημαντικά τις εκπομπές και θα μειώσει το παγκόσμιο αποτύπωμα άνθρακα».
Η εταιρεία δήλωσε ότι ο νέος κινητήρας υδρογόνου πέρασε επιτυχώς μια δοκιμή από την αυστριακή εταιρεία μηχανικής AVL-Schrick, δείχνοντας ότι το μοντέλο πράγματι λειτουργεί με υδρογόνο.
«Alwaysταν πάντα το όνειρό μας στις Aquarius Engines να εισπνέουμε οξυγόνο στην τεχνολογία υδρογόνου ως καύσιμο του μέλλοντος», δήλωσε ο Gal Fridman, Πρόεδρος της Aquarius Engines.
"Από τις πρώτες δοκιμές φαίνεται ότι ο κινητήρας υδρογόνου, που δεν απαιτεί δαπανηρές κυψέλες καυσίμου υδρογόνου, θα μπορούσε να είναι η προσιτή, πράσινη και βιώσιμη απάντηση στις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι παγκόσμιες μεταφορές και η απομακρυσμένη παραγωγή ενέργειας", συνέχισε ο Fridman. "Καθώς ο κόσμος απομακρύνεται από τα ορυκτά καύσιμα, ο νέος μας κινητήρας υδρογόνου θα μπορούσε να πυροδοτήσει την ανατολή της εποχής του Υδροχόου".
Η συζήτηση για το ηλεκτρικό και το υδρογόνο συνεχίζεται
Πράγματι, όπως συμβαίνει με πολλές πράσινες πρωτοβουλίες , το οικονομικό κίνητρο πίσω από το υδρογόνο θα παίξει μεγάλο ρόλο και πιθανότατα θα καθορίσει αν τελικά οδηγούμε αυτοκίνητα υδρογόνου ή ηλεκτρικά σε μαζική κλίμακα.
Πραγματικά, το κύριο σημείο πώλησης του νέου Aquarius Hydrogen Engine, με το ένα κινούμενο μέρος του, είναι το γεγονός ότι είναι πολύ φθηνότερο από τις κυψέλες καυσίμου υδρογόνου. Η εταιρεία προσθέτει ότι το μηχάνημα δεν χρειάζεται καν λίπανση για συντήρηση.
Ωστόσο, μπορεί να χρειαστεί περισσότερο για να απομακρυνθεί η τρέχουσα τάση από τα ηλεκτρικά οχήματα. Αυτή την εβδομάδα, ο διευθύνων σύμβουλος της Volkswagen Auto Group Herbert Diess επέκρινε τα αυτοκίνητα υδρογόνου στο Twitter και δήλωσε ότι η ομάδα υποστηρίζει την ηλεκτροκίνηση.
Ο Έλον Μασκ έσπευσε να απαντήσει , λέγοντας "Η Ντίς έχει δίκιο. Το υδρογόνο είναι μια εκπληκτικά ηλίθια μορφή αποθήκευσης ενέργειας για τα αυτοκίνητα. Δεν αξίζει τον κόπο να το λάβουμε υπόψη για το επάνω στάδιο πυραύλων, που είναι η πιο επιτακτική χρήση του."
Αυτό δεν σημαίνει ότι πολλές εταιρείες δεν εξερευνούν το καύσιμο υδρογόνου ως μια βιώσιμη μέθοδο μεταφοράς-συμπεριλαμβανομένου του Segway με τις μοτοσικλέτες του με καύσιμο υδρογόνο εμπνευσμένο από Tron .
Στην πραγματικότητα, η Aquarius Engines ανακοίνωσε πρόσφατα συνεργασίες με κατασκευαστές ανταλλακτικών αυτοκινήτων TPR και Musashi Seimitsu, θυγατρικής της Honda. Η Ιαπωνία είναι μία από τις λίγες χώρες που έχει ποντάρει πολύ στο υδρογόνο ως μέρος της στρατηγικής της για την πράσινη ανάπτυξη.
Οι Aquarius Engines αποκάλυψαν την πρώτη επανάληψη του κινητήρα των 22 κιλών το 2014, αν και αυτός δεν λειτουργούσε με 100 % υδρογόνο. Σχεδιάστηκε για να χρησιμοποιείται ως ενσωματωμένη γεννήτρια ισχύος σε οχήματα ή ως σταθερή γεννήτρια ηλεκτρικής ενέργειας.
ΠΗΓΗ : interestingengineering.com ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ google
0 Σχόλια